4. 7. 2025
Značky Zubr, Holba a Litovel hledají novou digitální agenturu
Pivovary CZ Group, které patří do skupiny Kofola ČeskoSlovensko od 2024, hledají kreativní digitální agenturu, která pomůže značkám Zubr, Holba a Litovel najít nový hlas v digitálním světě. Cílem je dlouhodobě budovat silnou online přítomnost každé značky s důrazem na autentičnost a moderní přístup.
HLEDÁME DIGITÁLY, CO MAJÍ ŘÍZ.
České pivo nespí! Naopak, jen čeká na novou digitální chuť.
Značky Holba, Zubr a Litovel chtějí najít svojí novou tvář – silnou, kreativní a s charakterem, jako je samotné pivo.
„Nehledáme správce kanálů. Hledáme tým, co chápe digitál jako prostor pro příběh, emoce a autenticitu,“ upřesňuje Ondřej Roček, marketingový ředitel skupiny PCZG a dodává: „chceme FAKT někoho, kdo umí v sobě i v našem digitálu probudit nejen ZUBRA, ale i publikum.“
Každá značka je jiná a každá z nich chce povstat s novým elánem.
Co od agentury očekáváme?
pochopení, že digitál není jen kanál, ale prostor s potenciálem i duší,
tah na branku, cit pro české pivo a odvahu tvořit jinak,
uchopení třech různých značek – každou s vlastním příběhem a publikem.
Chcete být u toho? Ozvěte se Martinovi
Do pátku 18. 7. 2025 mu zašlete ukázku, jak vaše pojetí kreativní tváře s charakterem vypadá. V jednom dokumentu (one pager) či videu a ukažte, jak byste každou značku oživili v digitálu. Důležité jsou nápady, ne sliby.
Kontakt: Martin Musila: [email protected]
Soubory ke stažení:
Stáhnout článekKONTAKT PRO MÉDIA