12. 6. 2025
Pivovary CZ Group mají nového marketingového ředitele, stal se jím Ondřej Roček
Novým marketingovým ředitelem společnosti Pivovary CZ Group se stal Ondřej Roček. Na této pozici vystřídal Jiřího Vlasáka. Do společnosti přináší více než dvacet let zkušeností z oblasti marketingu, obchodu a trade marketingu se specializací na segment alkoholických nápojů.
Ondřej Roček působil jak na straně výrobců, tak na agenturní straně a podílel se na budování řady úspěšných značek. Mezi jeho nejvýraznější profesní úspěchy patří výrazné posílení značky Jägermeister na českém trhu, spolupodílel se rovněž na akvizici portfolia skupiny William Grant & Sons a značku Tullamore D.E.W. posunul společně s týmem na jasnou pozici lídra v kategorii whisky. Významným počinem bylo také uvedení značky Aperol na český i slovenský trh.
V oblasti piva se podílel na rebrandingu značky Staropramen (2016–2021) a stál za úspěšnými kampaněmi například s hercem Hynkem Čermákem. Zkušenosti má i s inovativními projekty pro mladé spotřebitele. Jako konzultant pomáhal s uvedením například variant Jägermeister SCHARF, ORANGE a piva Proud.
„Do pivního segmentu přicházím s velkým respektem k české pivní kultuře. Zároveň bych rád přinesl nový pohled a pomohl pivovarům a hospodám stát se opět přirozeným místem pro setkávání a zážitky. Věřím, že i tradiční produkt, jako je pivo, může být součástí moderního a inspirativního životního stylu,“ říká OndřejRoček.
Roček je sám velkým milovníkem piva a rád tráví čas v terénu – v hospodách, na festivalech i dalších místech, kde se potkávají lidé a konzumuje se pivo. Právě tam nachází nejvíce inspirace pro svou práci.
Soubory ke stažení:
Stáhnout článekKONTAKT PRO MÉDIA