Asistent/ka managementu a právního oddělení
Jsi energický člověk s otevřenou myslí a organizaci čehokoliv zvládáš s úsměvem? Jsi pečlivý, zodpovědný a v administrativě se cítíš jako ryba ve vodě? Máme pro Tebe skvělou příležitost stát se podporou a parťákem pro naše vedení, obchodní oddělení i zaměstnance. Staň se součástí Pivovary.CZ Group a to na pozici Asistenka managementu a právního oddělení.
Co u nás budeš dělat?
- Připravovat dle ověřených vzorů smlouvy, dodatky, dohody, výpovědi a podklady pro naše obchodní oddělení
- Spravovat vzory obchodních smluv
- Spolupracovat na vedení evidence vymáhaných pohledávek z obchodního styku a vedení evidence splátkových kalendářů
- Zajišťovat workflow smluv (vč. metodiky) a vedení archivu (odběratelských) a dodavatelských smluv
- Budeš se starat o recepci a naše hosty a k tomu zajistíš občerstvení, zasedačky, vybavíš kuchyňky…
- Staneš se administrativní podporou managementu – naplánuješ služební cestu, ubytování, letenky, ale budeš mít na starosti i jiné úkoly
- Administrativní záležitosti tě neminou ani za recepcí – vyřídit poštu, vyúčtovat výdaje, zkopírovat nebo naskenovat dokumenty, zajistit vizitky nebo třeba překlady bude tvá rutina
- Budeš objednávat kancelářské potřeby
Jak si Tě představujeme?
- Máš vystudovanou SŠ, právní či ekonomický obor bude Tvou výhodou
- Jsi fajn parťák / parťačka do týmu
- Máš výborné komunikační a organizační dovednosti
- Loajalita a zodpovědný přístup jsou Ti vlastní
- Domluvíš se anglicky
- Jsi dobrým řidičem (ŘP skupiny B)
- Oplýváš dobrou znalostí MS Office, zejména Excelu a Wordu
- Tvou zkušenost s Helios uvítáme, ale není podmínkou
Co pro Tebe máme my?
- 5 týdnů dovolené a 2 dny sick days
- Příspěvek na stravu
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Společné firemní akce
- Produkty pivovarů na Velikonoce a Vánoce
- Flexi pass
- Samozřejmě i nezbytné pracovní pomůcky: notebook, mobilní telefon
V případě Tvého zájmu nám, prosím, zašli profesní životopis na e-mail [email protected]